مزرعه پربرکت

درباره بلاگ
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۰

بیا توبه کنیم !

در مسیر هر گناه که می روی خدا دست هایت را محکم تر گرفته

تو اما یک کودک بازیگوشی ...

دستت را محکم میکشی و میدوی ...

اختیار هم که داری !

خدا اما همانجا منتظرت می ماند

دیر نکن !

خدا همیشه همانجاست !



آیا هنوز وقت توبه و برگشتمان نیست ؟

نظرات  (۵)

۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
الهی العفو...
پاسخ:
العفو

العفو

العفو

العفو

العفو

العفو

العفو
زیبا

الهی وربی من لی غیرک...

تشکر

یاعلی
پاسخ:
سلام

یا زهرا(س)

ممنون

الهی و ربی من لی غیرک 

خواهش میکنم

یا علی(ع)
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۲ پرواز سپید
الهی العفو
پاسخ:
العفو

العفو

العفو

العفو

العفو

العفو

العفو
منم خوشبختم از آشنایتون کاملا مشخص بود رشتتون چیه آخه از نظر من شما فرد با دین و ایمانی به نظر میایند رشته من علوم پایه است که در سال دوم دبیرستان که دوباره انتخاب رشته داریم علوم تجربی رو انتخاب میکنم اونی گلم امیدوارم موفق باشین در تموم مراحل زندگیتون و خدا پشت پناهتون باشه خوش حالم دوستی مثل شما پیدا کردم
پاسخ:
ممنون
سلام..

همان کس که می بیند ایا وقت توبه نشده، بازگشته است.. توبه هامان را به جبران خطاها و زیباتر کردن وجود و روحمان مستحکم تر کنیم.. خداوند ما را ببخشاید ..

استغفرالله و اسئله التوبه..
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی